Nekad Njuahh | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alihubbe1

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? 1njuahh.

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de första han jag ej göra scenario ig. För det andra fick jag 2 val , antingen att dom tar bort min krim eller att jag stannar som krim. Jag valde då att stanna som krim och visste ej att scenario IG skulle krävas. Jag hade som sagt inte hunnit ta ett riktigt utveckjlat scenario ig. Dirrekt så skriver en polis till Ludde och ludde snackar inte med mig innan så jag kunde fatta vad som händer och bannar dirrekt. Jag fattar till min ban men visste ej till 100% att det var tillåtet. Jag kommer inte göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget specielt. rpade lite innan sen quita jag. Kom in nyss och såg att jag är bannad i 3 dagar för "Lämmnar polis dcn"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de skulle jag ej säga. Hade inte 100% koll på just den regeln vilket är mitt fel och kommer ej göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej det har jag inte. Inte blivit bannad för de tidigare och har 1 ban senaste 3 månader.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja , hade kunnat snacka med ledningen innan jag lämmna dcn och hade kunnat gå ig o löst de. Jag tänkte inte på scenario just i den sekunden. Även fast jag hade kommit ig hade jag varit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. kommer ej lämmna polis eller jobb dcn för att bli av med mina roller. Kommer ej göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka