Accepterad Njuahh | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alihubbe1

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? 1noaah.

Vem var det som bannade dig? BubbelGum

Bild på banmeddelande: image (19).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skjöt en av våra grabbar på våran tomt med ett vapen pga han betede sig dåligt. Jag valde att ge varnings skott på hans ben men han valde att fortsätta lalla och kalla folk hund osv. Då skjöt jag han igen så dog han. Blev då inkallad till support och i support sa dom att jag skulle bli bannad för lall samt suntförnuft. Fattar att staffs tar de som lall men enligt mig fans det en bakomliggande scenario i de hela. Men fattar ändå hur staffen tänker. här är klippet https://medal.tv/games/gta-v/clips/1M0W0S-FAdk6nA/eTRKXNloDE6K?invite=cr-MSxXNlYsNzAxNDIzMjYs?mobilebypass=true. Staffen somsagt valde att banna mig för lall samt suntförnuft. Pga att jag döda en kille i gänghuset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag döda han som lallade och slogs. Sen blev jag bannad för suntförnuft lall i 4 dagar Vilket var mitt fel. Tills nästa gång kommer jag ej skjuta eller lalla vid gänghus

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag hade ej bra rp och till nästa gång kommer jag höja min RP och visa bättre RP. Kommer inte döda folk i mitt gänghus och kommer tänka på suntförnuft samt tänka efter mina handlingar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad på unive för just denna an, däremot har jag varit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att dödat min medlem som lallade och sa fula ord. Kommer inte göra de igen och ska tänka efter innan jag gör saker. Tills nästa gång kommer jag höja min RP vid gänghuset och ej lalla och göra regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer ej lalla med vapen i mitt gänghus och kommer bevisa bra RP samt välutvecklade scenarion. Ni kan räkna med att inte banna mig igen för detta pga jag kommer ej göra om de

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka