Accepterad Njuahh | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alihubbe1

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? njuah#1817

Vem var det som bannade dig? watan2018w (Han är inte staff längre)

Bild på banmeddelande: image (9).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Watan bannade mig pga jag gjorde ett fel att hoppa ut ur en bil och rikta på ett annat gäng som vi hade krig mot, vi hade krockat bilen han rpa i 5 sekunder sen hoppa jag ut och rikta , dör dirrekt pga dom andra han skjuta före mig , På klippet ser man att jag hoppar ut och riktar samtidigt som han som döda mig. Anledningen till min ban av fearrp var att motparten hoppade ut samtidigt som mig och rikta men han döda mig och han inte göra något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var i scenario med mitt gäng, vi blev jagade vi krocka han rpa lite på skador innan jag hoppade ut ur min bil och blev skjuten dirrekt av en shorre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej , jag rpa inte på skador och kommer tänka på Powergaming och hur jag till framtiden ska rpa vid sådanna scenarion.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat rpa på skador sedan väntat i bilen tills jag rpat klart sedan hållt uppe händerna efteråt och gett upp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja , kommer ej göra om det , kommer rpa på skador i framtiden och tänka på hur jag rpa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka