Nekad njonsson12 | Ban överklagan (Emilia)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

njonsson12

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198085925087/

Ditt Hex-ID: 1100001077d68df

Vad är din discord tagg? njonsson#8072

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: FearRP failRP ~grakke.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag vart rånad och följde inte FearRP regeln. Jag lyssnade på vad dom sa men jag var inte rädd in character. Failrp kan jag inte svara på

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart påkörd av en bil med 5-6 personer i och mina vänner såg det och följde efter bilen som sedan åkte till parkeringen nedanför piren. När jag fick reda på att dom var där tog jag min cross och åkte dit. När jag väl kom fram så vart jag rånad av dom jag lyssnade på allt dom sa och gjorde som dom ville men jag var uppkäftig och kaxade emot även fast dom hade flera automatvapen mot huvudet och mitt i allt blev jag avstängd för fearRP

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig och jag gjorde fel
Jag bröt mot fearRP regeln genom att inte rp:a rädd när jag hade flera automatvapen siktat mot mitt huvud. FailRP tycker jag är en felaktig anklagelse för att jag inte vet av att jag har brutit mot den regeln.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart klacksko bannad felaktigt pågrund av en bugg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat spelat med och inte vart uppkäftig. Alternativt att jag inte hade behövt åka dit jag visste att dom var. Jag skulle tänkt som jag hade gjort irl
Men nu vet jag till nästa gång att jag inte ska bete mig på dethär sättet och jag har lärt mig en läxa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte vara uppkäftig mot folk som rånar mig med vapen då det bryter regeln FearRP

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka