Accepterad NJmaker | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NJmaker

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: NJmaker

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/NJmaker/

Vad är ditt discord namn? Granit#6511

Vad är ditt Hex-ID? 11000011adfcdb7

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Greg och är en fun loving, chill kille. Han är 25 år gammal och kommer från Småland. Han är väldigt intresserad av bilar och tar alla tillfällen han kan få att köra bil. Han är lite korkad med försöker alltid bidra till god stämning även om han inte alltid tänker på det själv. Sammanfattningsvis så är han en chill dude som känns lite bakis med ett stort bilintresse och försöker alltid liva upp stämningen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag bör bli whitelistad eftersom jag är en mogen 15 åring som fyller 16 om någon månad, detta samt att jag inte söker de mest populära yrkena i spelet utan är just nu utbildad som ambulanspersonal vilket är ett yrke som det finns stort behov av. Jag tar scenarion seriöst men kan ändå göra dem roliga utan att det förstör scenariot. Jag har också mycket fritid vilket jag kan dedikera till servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 171 timmar.

Hej, din whitelist ansökan är godkänd. Sätt dig i support och be den personen som tar emot ditt ärende och kolla multipvp.se
//Linus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka