Nekad Njimko | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Njimko

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/njimkoo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Njimko#0883

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2004

Berätta om din karaktär. Tayron Camil är en som aldrig hittat vad som är rätt för honom. Genom åren har han försökt att hitta lyckan och vad som är rätt för honom men har inte haft något tur. Även om han har haft en bra liv med en normal uppväxt så har han alltid känt att det ligger något för honom på den kriminella sidan. Istället för att meka med bilar så snor han dem, istället för att jaga bovarna så smiter han. Trots detta så är han inte den dryga brottslingen som drar upp vapen. Han är egentligen bara en vanlig kille som vill göra pengar genom något han brinner för.

Varför ska just du bli whitelistad? Genom att bli whitelistad så får man tillgång till mer jobb vilket låter mig utveckla min karaktär samtidigt som det är roligare. Man känner även att man fyller en roll i staden genom att ha ett riktigt jobb istället för att köra runt i en postnord bil för minimal lön och inga scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat på unive nu några dagar och känner att nivån på rp är förvånansvärt bra för att vara öppen till alla. Dem scenarion jag varit delaktig i har varit bra och jag känner att jag vill ha tillgång till mer.

Hur hittade du Unive? Vi letade efter en ny server att spela på och en polare sa att Unive vad aktiv och hade seriös rp med aktiva staffs. Så vi testade att lira.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Framförallt så vill jag ha roligt, det därför jag spelar överhuvudtaget. Jag vill även lära mig att bli bättre på RP och driva en scenario framåt. Utveckla min karaktär är ju också viktigt eftersom det blir tråkigt om du bara gör samma sak hela tiden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen annan server atm.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top