Nekad njey 1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

njey 1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198349803866/

Vad är ditt namn i verkligheten? Najeeb

Vad är ditt discord namn? njey#3629

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter NJEY, 20 år gammal. Han växte upp i ett tufft klimat, ett klimat där alla var redo på att göra allt för att få äta en del av kakan. Han har gått på många olika skolor och det har alltid gått väldigt bra för honom i skolan då han var väldigt smart men eftersom att pengar var hans riktiga motiv så sålde han mycket droger under sin skolgång. Det gick bra i några år, han fick väldigt bra kunskaper samtidigt som han gjorde pengar i skolan men tillslut blev han upptäckt av lärarna på skolan då eleverna pratade mycket om honom och tyckte att han hade ett dåligt inflytande. Detta förstörde Njey helt, han ville inget illa mer än att en dag kunna försörja sin familj under dem tuffa tiderna dem hade. Nu hade han inget att förlora, det var antingen köra eller bli påkörd. Han tog gatan väldigt seriöst och ville ta över sitt område, men eftersom det redan var folk som var mycket äldre och större än honom blev allt krångligt. Hur skulle han lösa detta? Han valde att hitta en kran som släpper väldigt billigt, så billigt att han kunde konkurera sina motståndare med så billiga priser som möjligt till kunderna. De började även komma in yngre människor i ligan och Njey var ledaren, detta skulle få Njey att slippa polis och liknande. Han tyckte att pengar var makt. Detta tog väldigt hårt på dem äldre i området då han började göra fullt med pengar i den lilla åldern han va i. De ville förstöra för honom, så de följde efter en av de yngre och kom tillslut fram till en lägenhet. Detta var Njeys trap som han hyrt svart för att kunna dela på
knarket tillsammans med dem yngre. De gick in med vapen och rånade honom på allt han hade. Nu blev Njey rasande, allt han byggt upp är helt förstört. Han ville ha hämnd. Han ringde upp två stycken av sina yngre och bad dem att göra ett jobb åt honom, jobbet var att göra en driveby på dessa äldre när dem minst anade det. Han lovade de yngre pengar, pengar som han själv inte hade tillgång till än. Men snart skulle han kunna göra tillbaka pengar på bara några veckor och
då betala ut till dessa yngre. De yngre fick höra om pengarna och valde att ta jobbet direkt. Nästa dag på nyheterna hade två bröder avlidit i en skottlossning. Nu kunde Njey äntligen ta över och sköta sina affärer, men han märkte att det inte var slut än. Han hade fått tips om att någon hade lagt en summa pengar på hans huvud. Nu måste Njey vara försiktig på vem han litar på och endast fokusera på pengarna eftersom att det var makt för honom. Olika kriminella gäng blev chockade över Njeys jobb och ville
även samarbeta med honom. Men kunde han verkligen lita på någon?

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill RPa som krim, jag vet hur gatan fungerar i verkligheten då jag själv varit med i den och därför skulle det även hjälpa mig inom RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ta det väldigt seriöst, det handlar inte alltid om att vinna utan såsom i verkligheten kan det alltid bli strul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna, vinner man så gör man det på rätt sätt. Förlorar man så ska man också behandla sin loss som en man och inte gråta över det.

Hur hittade du Unive? Genom FIVE M, det var rekommenderat.

Tillbaka