Accepterad Nizze | Medlem ansökning [A255Z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nizze

Icke Medlem
Meddelanden
3,053
Reaction score
92
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Nizze#3910

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär som jag kommer beskriva heter Adam. Han hade en ganska så bra men dålig uppväxt på samma gång. Hans pappa var med i en MC-Klubb som Adam på den tiden trodde bara var ett "gäng" som gillade att åka motorcykel med varandra men i senare ålder kommer Adam att få reda på att dom gjorde en hel del mer än att bara åka motorcykel. Hans mamma jobbade som städerska för att få ihop till mat till henne och Adam. Han lärde sig när han var ungefär 7-8 år gammal att det inte alltid var frid och fröjd. Att han skulle uppskatta det lilla i livet, om det är vad man får för mat, vad man får i julklapp, vad man får när man fyller år eller att man kommer hem från skolan och det är städat. Hans mamma och pappa bråkade mycket om att Adams pappa var kriminell och var ofta ute och drack och gjorde andra saker istället för att skaffa ett jobb och hjälpa familjen med räkningar och att hushålla hemmet. Hans pappa kunde vara väldigt arg på Adam och skrika på honom och säga att han var "klen som en flicka" och kunde undra hur det var hans son när han var så liten och för sig själv. Vid 12 års ålder dog Adams pappa rakt framför honom när dom var ute och lekte på deras gård och från den dagen så kände han att det skulle ske en hämnd på dom som skjutit hans pappa. Hans mamma var helt förtvivlad och grät i veckor men Adam, han började planera den eftersökta hämnden som skulle visa för hans pappa att han faktiskt dög. Därför gick Adam i samma fotspår som hans pappa och gick med i samma MC-Klubb som han hade varit med i, Sons Of Anarchy. Adam är idag 34 år gammal men har ännu inte hittat dom som dödat hans pappa men han har lovat sig själv att fortsätta söka efter personen som gjorde det om det så vore det sista han gjorde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social och lite annorlunda rp. Jag har några fler karaktärer där jag gör till rösten på för att få en unikare karaktär som blir roligare att rpa med, för hur kul är det egentligen att rpa med någon som rpar sig själv? Inte särskilt kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska i scenariot du gör tänka; ”om jag gör såhär, hur blir det för motparten och hur kommer dom att reagera?” Till exempel om jag gör ett butiksrån så kanske inte jag tar snabbaste bilen jag har bara för att göra ett längre scenario eller om jag vorit polis inte bara skjutit däcken. Med andra ord. SPELA INTE FÖR POWERGAMING!

Hur hittade du Unive? Ingen aning, började för snart 2 år sedan.

Tillbaka