- Meddelanden
- 3,053
- Reaction score
- 92
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor
Vad heter du IRL? Nils
Vad heter du på discord? Nizze#4400
Hur gammal är du? HSS
Hur länge har du spelat på Unive? Över 1 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? På olika fronter, försöka utveckla aktiviteten är väll prio 1 enligt mig. Sen ska jag försöka utveckla rpen gällande rpande av tex lackering och applicering av olika "bodyparts" eller fordonsdelar som det heter i menyn.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Kring menyerna så har jag allt under kontroll då jag dels varit staff och har även jobbat på vianor i ca 2 månader när jag började på servern. Sen inom att vara chef så har jag varit jobb ansvarig så kan allt kring korruption, vianor yrket i sig osv.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar vara aktiv ca 5+ timmar på vardagar med pauser såklart och inte alla timmar inne på Unive sen på helger varierar det men oftast dubblat till hur aktiv jag är på vardagar.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nää
Har du läst våra Regler? Självklart
Vad heter du IRL? Nils
Vad heter du på discord? Nizze#4400
Hur gammal är du? HSS
Hur länge har du spelat på Unive? Över 1 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? På olika fronter, försöka utveckla aktiviteten är väll prio 1 enligt mig. Sen ska jag försöka utveckla rpen gällande rpande av tex lackering och applicering av olika "bodyparts" eller fordonsdelar som det heter i menyn.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Kring menyerna så har jag allt under kontroll då jag dels varit staff och har även jobbat på vianor i ca 2 månader när jag började på servern. Sen inom att vara chef så har jag varit jobb ansvarig så kan allt kring korruption, vianor yrket i sig osv.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar vara aktiv ca 5+ timmar på vardagar med pauser såklart och inte alla timmar inne på Unive sen på helger varierar det men oftast dubblat till hur aktiv jag är på vardagar.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nää
Har du läst våra Regler? Självklart
Senast ändrad: