Nekad Nixy123 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nixy123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Davidekpro12

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Kari

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig gangster

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakrund är svår har ingen mamma elr papa. Men nu så vill jag gå in i den kriminälla världen och käna pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa en bra roleplay miljö jag kommer vara lojal vilket jag vet är viktigt jag kommer kanske börja göra content opckså

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder typ att du gör saker i RP (roleplay) som gynnar den andra personen eller gruppen, även om det inte är bäst för din egen karaktär. Det handlar om att göra rollspelandet roligare och mer realistiskt för alla, inte bara vinna själv.

Till exempel: om du blir rånad i RP, så kanske du inte drar vapen direkt eller försöker "vinna" situationen, utan låter rånarna lyckas lite – så det blir en bra story. Du spelar alltså så att deras RP blir bra också, inte bara ditt eget.

Det betyder inte att du ska förlora med flit hela tiden, men du ska vara schysst och tänka på helheten i RP:t – att det ska bli kul för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? NEj

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM sunt förnuf FRP Powergaming mm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Snälla jahg kommer bidra med bra saker trust me

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Hej!

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
Nu är det ändrat

Bakrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer från en tuff stad men på senaste fått upp ögonen för staden unvite. Ahmed ser stora möjligheter och tänker flytta dit. Ahmed tänker bli rik och skaffa ett stort vännär. Men Ahmed är lite kriminäll så att han behöver ochså hålla span från polisen men hans mål är att bli chef på någon bil firma. Hans största dröm är även att ha en helt eget mekaniker shop där han kan stå och hålla på med bilar hela dagarna.....

Hoppas det här räker tack för snabb respons

Nu är det ändrat

Bakrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer från en tuff stad men på senaste fått upp ögonen för staden unvite. Ahmed ser stora möjligheter och tänker flytta dit. Ahmed tänker bli rik och skaffa ett stort vännär. Men Ahmed är lite kriminäll så att han behöver ochså hålla span från polisen men hans mål är att bli chef på någon bil firma. Hans största dröm är även att ha en helt eget mekaniker shop där han kan stå och hålla på med bilar hela dagarna.....

Hoppas det här räker tack för snabb respons
redigera och ändra i din ansökan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till!

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka