Nekad Nixon_Wolf | Medlem ansökning [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nixon_Wolf

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adammq5#1542 Men kallas Nixon_Wolf

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Joon Ohlsson Föddes upp i en vanlig litet hus på landsbygden Med sin pappa Erik Ohlsson och Marie Ohlsson. Som liten var Joon ute väldigt mycket han gillade mest att klättra i träd och spela spratt med folk han såg. Han och hans kompisar brukade sitta uppe i träna när det var mörkt och göra konstiga ljud så dem som gick på cykelbanan under sprang iväg av rädsla. Han har också alltid gillat bilar så länge han kan komma ihåg. Joons pappa föddes upp på 60-70 tal och ägde en Charger så det är nog där ifrån Joon har fått sitt intresse för bilar. Han kommer ihåg att han och sin pappa åkte till många bilträffar och dragrace som liten och det gjorde intresset bara ännu mer större. Joon hade en 125cc motocross som han åkte runt i skogen hela dagarna efter skolan och nästan bara kom hem när det var mat och när han behövde tanka crossen sin. Nu är Joon 22 år och har haft många olika bilar och projekt så han har lärt sig mycket om motorer och hur man meckar med dem. Det är Joons riktiga dröm att äga en verkstad där man trimmar bilar och stylar dem till kundens drömbil. Joon Är en väldigt snäll och mjuk individ som alltid gillar att träffa nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan Bidrag med seriösa RP situationer och ett gott skratt till dem man träffar. Jag är ingen för drama så hamnar jag i en sådan situation så har jag lätt för mig att lugna ner alla partyn inblandat. Gillar att Skapa kreativa RP scenarios och få kompisarna att ha roligt och få trevliga minnen. Visa respekt mot alla jag möter oavsett bakgrunden den personen må ha och är någon arg så ser jag till att vara så lugn som möjligt och inte eskalera bara för att få en större situation.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för makt och pengar man ska även visa hänsyn till mot partners vinst och göra så alla får en rolig och en positiv upplevelse för dem inblandade. Inte bara spela för att vinna utan också att alla inblandade har en bra RP upplevelse

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jaa några exempel är Metagaming så om nån av dina kompisar skulle göra illa sig och skriva vart dem är på discord tillexempel så kan du inte bara åka dit eftersom karaktären du spelar inte hade vetat något om det. en till är Fear RP så om jag skulle bli rånad med en pistol mot huvet så kan jag inte bara leka tuff och spela som det inte gör mig något utan man ska reagera som det vore ditt egna liv som står på spel. VDM att man inte får använda sin bil som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat RP i snart 2 år och har spelat på många olika RP servrar och spelat många olika karaktärer och varit med om många olika RP Scenarios

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Läser reglerna under intervjun

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka