Nekad Nix0n | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nix0n

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122705415/

Ditt Hex-ID: steam:110000145496c07

Vad är din discord tagg? habibiyou137

Vem var det som bannade dig? Berra

Bild på banmeddelande: imagea.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han ansåg jag gjorde fel som skött en person som hoppa ut med vapen vid min vän.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skött en person som vi har krig emot, personen hoppa ut framför min vän med vapen min kamrat råka köra på han. Jag valde då att skjuta personen som låg med vapen på marken då det var minst 3 personer till i bilen. Rätt svårt att kidnappa 1 person när hans vänner står och kollar på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var fel av mig att skjuta, jag hade kunnat göra andra saker istället för att skjuta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, spelat på servern i flera år så har fått ett par bans under tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka