Accepterad Nix0n | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nix0n

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122705415/

Ditt Hex-ID: steam:110000145496c07

Vad är din discord tagg? habibiyou137

Vem var det som bannade dig? Philip

Bild på banmeddelande: hammar.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen bild samt inge gta nere på datorn. Jag hade blivit bannad och skrivit till philip detta kommer tas till rätten du kommer skaka galler för detta, jag lallade ju uppenbarligen och tog han det inte som lall var det inte meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev avstängd och skrev till philip detta ska tas i rätten och att han skulle skaka galler för detta. Vilket uppenbarligen var ett skämt men han tog det nog inte som ett skämt, får be om ursäkt för det ifall han missuppfattade det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban de var jag som drog ett skämt som var övergränsen och han missuppfattade det, ber återigen om ursäkt för det som jag gjorde och hoppas du kan godta min ursäkt och vi kan låta detta gå vidare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flertal gånger vilket är försåtligt jag har spelat här i flera och sånt som kan ske ingen är perfekt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att skriva något allt så skulle inget ske, bara acceptera de och så skulle livet gå vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att hålla på orden lite och inte slänga ut mig allt och tro folk ska förstå att sakerna är skämt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka