Nekad Niwar 98 | Medlem ansökning (wyklez.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Niwar 98

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Niwar

Vad är ditt discord namn? Niwar98

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter adam Jåkk han växte upp i en hård familj som behandlade honom orättvist, bodde i en storstad vilket gjorde att han fick en uppväxt där han fått chansen att få kontakter och lära sig känna nästan alla runt omkring. adam valde att skaffa jobb som byggare så att han kunde arbeta på ett jobb som han tycker om och skaffa en bil så att det skulle bli lättare för han i fortsättningen att ta sig fram och tillbaka från jobbet, han köpte en honda som första bil som han är lite missnöjd med för att den går sönder väldigt fort hela tiden. Adam 2 största intressen är typ bara gymma och hänga med sina polare som han brukar spendera sina fritider med. Som person är han en glad o trevlig kille han är oftast glad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vet att jag kommer att kunna höja rp nivån på både servern och min egna rp. Jag kommer försöka höja rp i alla scenarion och se till att andra folk höjer sin rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ha roligt och man ska inte vinna för sig själv man ska vara som en team så att både scenario blir bra och att det blir roligt.

Hur hittade du Unive? Stream och vänner och blev intresserad.

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka