Accepterad Nivler232. | Ban Överklagan [Abbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zx53qx3

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107857911/

Ditt Hex-ID: 11000014466ddf7

Vad är din discord tagg? Nivler232

Vem var det som bannade dig? pongyman

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-04-26 160148.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hade tröttnat på unive och så sprang jag runt och sköt folk som icke medlem för jag då hade tröttnat på unive men istället för att springa runt o skjuta folk o skit kunda jag struntat i de och tagit en paus från unive istället eller något. vet inte hur jag tänkte riktigt när jag gjorde det var bara trött och tyckte unive började bli tråkigt men aa. Sen för att jag då undvek support för jag orkade inte hoppa och pallade inte bry mig sen la jag folk o högar men tog aldrig bild på dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. tröttnade på unive så jag gick in game och sköt folk som icke medlem men istället skulle jag bara tagit en paus eller något istället från unive/fivem istället för att då skjuta folk och lägga folk i högar och undvikit support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel skulle inte skjutit folk som icke medlem från första början. Eller lagt folk i högar för att ta bild fast jag aldrig tog en bild. Eller undvikit support jag orkade inte hoppa för jag brydde mig inte och jag orkade inte hoppa jag ångrar mina handlingar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har tidigare bans vissa felaktiga och dom andra kommer jag inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skjutit som icke medlem inte lagt folk i högar för att tydligen ta bild och att inte undvikit support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skjuta folk som icke medlem och lägga folk i högar för att ta bild tog aldrig bild ens och undvikit support. har såklart alltid vetat att man inte ska skjuta folk som icke medlem men som sagt jag tröttna på unive istället kunde jag bara tagit en paus och senare då kommit tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Gör inte om det, detta blir din sissta chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka