Nekad Nivheal | Medlem ansökning [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nivheal

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Gullin

Vad är ditt discord namn? Mysa o moja lite

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zakki mihmo och han är född år 1996. Zakki kommer från en liten by i somalien där han bodde fram tills han blev 9 år gammal och flyttade till en stad som heter unive och där har han bott fram tills nu. Zakki står alltid upp för sig själv och kommer göra vad som krävs för Zakki har ett stort intresse för bilar och motorer så hans dröm är att äga en riktig fet bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp upplevelse för alla så andra som spelar också trivs på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man skå låta andra personer vinna t.ex om man blir rånad så ska man ge upp och inte försöka fly

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått dem. Några exempel är Combat logging och det är att man loggar ut mitt i ett scenario t.ex om man blir rånad och lämnar. Rdm är random deathmatch och innebär att man slår ner eller dödar någon utan ett bra skäl till det. Metagaming är att man gör saker ingame som din karaktär inte vet om t.ex din kompis säger på discord att han har blivit förd någonstans och du ska hämta honom

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på många olika rp servrar på fivem och någon på gmod för längesen

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla på "Berätta om din karaktär." Sedan på "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka