Nekad Nivec55 | Medlem ansökning [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nivec55

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Nivec55/

Vad är ditt namn i verkligheten? Cevin Lingeby

Vad är ditt discord namn? Nivec55#5298

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Krimminel bakgrund, har gjort olagliga saker under sitt liv men har kommit till punkten då han bara vill göra något bra då han känner till vilket helsikes liv man kan ha och han vill inte att någon annan ska hamna i samma banor som han. Han är 32 år och älskar bilar både att åka och titta på, han heter Cevin och är en skön kille och för det mesta positiv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att det skulle vara jätte kul att få driva fram en sådan här framgångsrik server att bli ännu större samt är det kul att vara en del av ett sånt här stort community.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Dels för att det är en stor och utvecklad server/community och för att man ser att ni är väldigt framgångsrika samt duktiga på det ni gör.

Hur hittade du Unive? Jag har sett kompisar som spelade det och sedan gjorde jag lite research på youtube osv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli bäst på det det jag roll spelar som och utvecklas och bli bättre. Också att ha kul när jag rollspelar såklart.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett stort ansvar att hjälpa och förbättra servern och få en betydelse av vad server har uppnåt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? OK, jag förstår

Tillbaka