Dubbelpost Niv_11 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Niv_11

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamza

Vad är ditt discord namn? .

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Andersson 1999/01/07

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är en person med respekt men om man trampar han på tårna blir det illa till. Men han gillar o lära folk ny saker samt vara runt sin familj och vänner.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik är en person som är uppväxt med en polis som är hans far men han vill inte bli polis så han har valt sig o jobba i Securitas. Han gillar o spendera tid med hans familj samt gillar han o jobba väldigt mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har planerar att bidra med en hög RP nivå där jag respekterar andra spelare och inte går runt o säger svordomar bara så. Jag kommer bidra med att jag kommer hålla min karaktär nonstop även om allt sker så kommer jag försöka vara i karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta den andra sidan vinna alltså att man inte ska försöka vinna i varje scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot någon regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm står för random deathmatch och det innebär att man inte ska döda någon utan en rimlig anledning och vdm står för vehicle deathmatch och det innebär att man inte får döda nån med ett fordon. Fear rp är en regel där man ska värna om sit liv nonstop

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka