Nekad Nitroedde | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nitroedde

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin Nilsson

Vad är ditt discord namn? nitro7.

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter stefan nilsson, och hans bakgrund har varit väldigt tuff, han uppfostrades utav en väldigt hård mamma och pappa, som misshandlande honom som liten. så hans mål i denna server är att hjälpa alla så mycket som möjligt och skapa glädje, det som han inte fick som liten. han är 23 år född 2000. Han har alltid haft ett intresse inom polisens yrke så det e ett jobb som hann vill jobba som när han blir stor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med glädje och hjälpsamhet till servern jag kommer att försöka att bli polis så fort jag har möjlighet så att jag kan hjälpa staden och alla medborgare på ett postitivt sätt. Jag kommer också bidra med seriöst rpande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario är att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. det betyder också att man ska rpa till sitt fulla och inte bryta karaktär.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive igenom att jag alltid har haft ett intresse för rpande så jag började å kolla på en massa olika streamers som streamede gta rp. och efter att jag ungefär kollat i 3 månader så fick jag en dator, och installerade fivem. sedan dom flesta jag hade kollat på hadde spelat unive så det verkade som en väldigt intressant server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka