Accepterad Nitroedde | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nitroedde

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152843176/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin Nilsson

Vad är ditt discord namn? Nitro_Edwin#3516

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Stefan Nilsson, det är en vit kille som leker gangster. han jobbar ochskå på postnord för att känna lite pengar, för att köpa sin egna bil, han har ochkså en guzz, och 2 män. han gillar också att köra runt med postnord bilen och bara ta det lungt och chilla och sncakca med personer som bara går runt, han är väldigt social och rolig. också väldigt vänlig och ärlig. stefans drömjobb är att bli polis i framtiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli meddlem för att jag skulle tycka att det skulle vara riktgit kul att kunna ta mtt rp:ande till en helt annan nivå med nya jobb. Vill också bli meddlem för att jag skulle vilja bli polis i framtiden då det känns som ett väldigt roligt och spännande jobb. Jag vill också bli meddlem för att kunna tjäna mer pengar än vad jag gör just nu, för att kunna köpa en dyrare bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med postitivitet och skratt. kommer ochkså kunna bidra med att det blir mer poliser i servern då det är någo jag kommer att satsa emot att bli. jag kommer ochskå vara väldigt seriös med mit RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innäbär att jag ska spela för en annans vinst i ett scenario, att jag inte bara ska tänka på mig sjäkv i ett senacrio att jag också ska tänka på den andra i senariot. inte vara självisk

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att jag gick igenom massa servrar på fivem och jag tyckte att den var bäst av alla jag hade provat, också har jag sätt när cosmo spelade på den för ungefär 1 år sen.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka