Nekad Nitro_nx | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nitro_nx

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197985699467/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Håvik

Vad är ditt discord namn? nitro_nxx#9033

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 1988

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jon Andersson och han är 30 år gammal och har precis flyttat ifrån Skellefteå, han bodde på landet och har mycket erfarenhet inom att jakt och fiske. Hans intressen är Motorsport och att jaga. Han är fysiskt stark och en hårt arbetande individ inom samhället, han flyttade till storstaden för att hitta nya möjligheter då han i Skellefteå känt sig ensam och uttråkad, Hans farsa dog i en flygkrasch när han var ung.
Hans dröm är att bli polis och att han får en stabil inkomst med en fin BMW.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag kommer bidra med aktiv och seriös RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för att den är väldigt aktiv, Den verkar vara unik och det verkar vara bra och seriösa spelare på Unive.

Hur hittade du Unive? Via twich och Google

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha en seriös RP game Och försöka göra mitt och andras spelande så realistiskt som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få så många kompisar som möjligt och utveckla min RP så bra som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka