Nekad Nit3marh | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nit3marh

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar abraham uhlin

Vad är ditt discord namn? kfcnit3mar2

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Muhamed Abdul Hakim. han flydde ifrån Iran när han var 3 år på grund av krig. Han flydde med sin mormor morfar mamma och sina 3 syskon. hans pappa var med i kriget. när han var 5 år så fick han reda på att hans pappa hade dött i krig. dom bodde fattigt i en lägenhet. när han fyllde 6 år var det nog hans värsta födelsedag hittills. han hade väldigt stor koppling med sin mormor. han kunde säga alt till hon och skrattade alltid när han var med hon. när han flydde 6 så fick han reda på att hans mormor hade fått cancer. det kostade mycket pengar för en operation och dom hade inte råd. 1 år senare dog hans mormor. han hade svårt dom senaste 3 månaderna. 3 år senare när han var 10 så började han med knark. han var ute sent på kvällarna och var skyldig flera gäng pengar. när han var 16 så flytta han hemifrån. han hade svårt med pengar och var tvungen att bo på gatan. bara efter 1,2 månader flyttade han till staden unive. han hade fortfarande svårt med pengar. han fick hjälp av ett gäng. men det var inte gratis. det kostade knark pengar och vapen. han blev fångad av polisen och hamna i fängelse i 4 år för mordförsök och knark lagning. han tänkte efter när han kom ut från fängelset. tänk att han bara var en liten kille som ville bli fotbollsproffs och tjäna pengar och ge till sin familj. hur kunde livet sluta så här. han var kände sig bara ledsen han viste inte vad han kunde göra med livet. han mode dåligt han kunde inte göra något. han viste att det inte fanns någon utväg från livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hjälpa mycket. jag kan hjälpa med serverns rp nivå. och få flera att spela på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för makt och pengar. båda ska ha kul i ett scenario. man ska inte bli sur om man förlorar ett scenario. man kan inte alltid vinna ett scenario. det viktigaste är att man ska ha kul.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom twitch kompisar och Youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka