Nekad Nissepisse1 | Ban överklagan [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nissepisse1

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198376392407/

Ditt Hex-ID: 110000118cd96d7

Vad är din discord tagg? Lelle#9111

Vem var det som bannade dig? Det stod inget specifikt namn när jag blev bannad så har faktiskt ingen aning om vem det var som bannade mig.

Hur lång tid var din ban? Det antar jag var permanent eftersom man inte kan få en tidsbegränsad ban på Discord

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ingen anledning men jag tror att det var för att någon mod/admin tyckte att min mix var alldeles för hög.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad p.ga att min mix var alldeles för hög vilket den var även när jag snackade med polare. Så det var nog för att min mic var för hög, många jag pratade med sa även att min mic var alldeles för hög.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade in och pratade med några personer och det var då dom började klaga så satt jag kvar ändå vilket var dumt men det hade inte hänt innan så jag trodde att dom överdrev lite.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår ju att jag blev bannad eftersom jag själv vet hur jobbigt det kan vara när någon har jätte hög mic så jag antar att det var jag som gjorde fel. Jag tycker att det är en riktig ban men tycker att jag förtjänar en till chans eftersom att jag har löst problemet och att det absolut inte kommer att hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Haft micken längre ifrån munnen och haft den lägre men jag visste inte hur man gjorde det vid den tidpunkten. Jag hade kunnat lyssna på den som satt i kanalen som sa att jag min mic var för hög, och där skulle jag kunnat lämna kanalen och försökt lösa problemet istället för att sitta kvar och prata vilket var väldigt dumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har sänkt micen och det var det som var problemet antar jag eftersom det var det folk klagade på att jag earrapade när det absolut inte var tanken. Jag har även lärt mig att tänka på andra och försöka sätta mig in i deras situation innan jag gör saker jag kanske kommer ångra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka