Accepterad nisseolofsson | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nisseolofsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198173099098/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? nisseolofsson#8938

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 2001-04-08 och heter Nisse Olofsson. Nisse är då född och uppvuxen i sverige, men nu har han flyttat till unive. han hade en ganska bra uppväxt med en snäll mamma som han bodde hos eftersom att hans pappa har dött. han dog i en bilkrasch när Nisse var 13 år gammal. det var ett dragrace och hans bil började dra åt höger så han körde in i kanten och flippade med bilen, han dog på sjukhuset men Nisse hann inte säga hejdå. så därför har han vissa trauman. han hade redan börjat skruva på bilar med sin pappa i tidig ålder. men sedan när hans närmsta vän dog blev han väldigt deprimerad och hoppade han av skolan och började missbruka droger och även alkohol samt göra brott och hamna i trubbel. men nu mår han mycket bättre efter gått hos en psykolog i 2 år och fått nya vänner. hans hobby håller också honom på andra tankar. han jobbar på postnord så han kan tjäna pengar och lägga de på sin hobby. hans hobby är att meka och köra bilar samt motorer osv, bilen han har just nu är en volvo 744 med b230f som han suttit en garret turbo på och installerat ett sport luftfilter samt bättre insprutning och svetsat bak diffen för drifting. han har en väldigt liten vänkrets och håller sig bara till dem han litar på. hans mål är att äga ett fint hus med stort garage för all hans snabba bilar med mycket modifikationer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att ni ska ta in mig som medlem för att jag kommer kunna bidra med positivitet till communityt samt hjälpa andra spelare på traven. jag kommer även kunna utveckla min RP på ett bättre sätt eftersom att vara medlem får man vissa percs så att säga.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är ett väldigt stort och schysst community samt aktivt, med många updateringar och bra staffs.

Hur hittade du Unive? min polare körde här och bad mig köra det också för att han tyckte att det var väldigt kul och det hade han rätt i!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom RP är att jag ska kunna utvecklas inom mitt RP:ande samt skaffa flera vänner. Utveckla min karaktär och umgås med alla goa personer på unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet på unive är att uppleva roliga samt galna scenarion och skaffa mycket sköna polare och hjälpa folk!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, för tillfället så kör jag endast på unive. har kört lite på rsm tidigare men det är bara drifting typ.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka