nissen
Icke Medlem
- Meddelanden
- 31
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198795493172/
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils
Vad är ditt discord namn? nissen#6051
Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Jag har kommit ifrån somalia själv för att få ett bättre liv i Sverige där han vill skaffa jobb, hus och m.m
Jag är 20 år gammal och jag kom hit vid 14 års ålder hitskickad utav mina föräldrar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra genom att få ett jobb och det kommer att bidra till en bättre rp upplevelse och jag kommer att snacka mycket med folk genom voice chat.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur hittade du Unive? Min kompis berättade för mig att den här var en bra svensk rp server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att se hur det känns att köra rp för det är första gången jag gör det isåfall
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils
Vad är ditt discord namn? nissen#6051
Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Jag har kommit ifrån somalia själv för att få ett bättre liv i Sverige där han vill skaffa jobb, hus och m.m
Jag är 20 år gammal och jag kom hit vid 14 års ålder hitskickad utav mina föräldrar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra genom att få ett jobb och det kommer att bidra till en bättre rp upplevelse och jag kommer att snacka mycket med folk genom voice chat.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur hittade du Unive? Min kompis berättade för mig att den här var en bra svensk rp server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att se hur det känns att köra rp för det är första gången jag gör det isåfall
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej