Accepterad nissen | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nissen

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198795493172/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? nissen#6051

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Johan Ericsson och jag har nyss flyttat till Unive staden från Göteborg där jag bodde tidigare. Jag hade en ganska tuff uppväxt då jag växte upp med min mamma utan en riktig fadersfigur då min pappa lämnade mig och min mamma efter då att jag föddes. Jag föddes den 15:de maj 2002 vilket gör mig till 19 år gammal.

Skolgången var alltid tuff för mig för att jag blev mobbad för att jag inte hade någon pappa och att min mamma var en missbrukare, vilket gjorde att jag flydde ut från mitt hem för att slippa se min mammas missbruk vilket gjorde så att jag började umgås med folk i kriminella kretsar och jag måste medge att det var ganska nice med ruset utav droger och inbrott. Men jag har flyttat till unive staden för att starta om på nytt utan det kriminella... men om jag får ett starkt erbjudande så kan jag inte motstå det. Vilket kan göra så att jag ger mig in i den kriminella världen igen. Jag brukar ofta planera mina beslut i förväg innan jag gör dem men det kan hända att jag blir lite impulsiv ibland.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag fastnade för serverns roliga Rp upplevelse då när jag browsa runt i servermenyn på fiveM.
Nu vill jag att andra också ska känna den roliga upplevelsen jag har kännt än så länge, genom att utföra roliga rp scenarion och lite annat smått och gott. Jag är också vänlig till dem flesta även dem som inte är vänliga mot mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad så att jag kan ha en ännu rikare RP experience där jag får känna att jag är mer delaktig då jag kan skaffa mer betydelsefulla jobb, så jag kan hjälpa fler människor.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag browsade igenom server menyn inne på FiveM och jag hade hört talas om den när den hette Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som jag har nämt ovan så är mitt mål med mitt rollspel att ha kul och en rik roleplay experience. Medans jag spelar för att uppnå mitt mål kommer jag att hjälpa andra individer med sina, så att communityt blir så bra som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på någon annan server i nuläget bara Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka