Accepterad nissen | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nissen

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198795493172/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? nissen#6051

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Johan Ericsson och jag har nyss flyttat till Unive staden från Göteborg där jag bodde tidigare. Jag hade en ganska tuff uppväxt då jag växte upp med min mamma utan en riktig fadersfigur då min pappa lämnade mig och min mamma efter då att jag föddes. Jag föddes den 15:de maj 2002 vilket gör mig till 19 år gammal.

Skolgången var alltid tuff för mig för att jag blev mobbad för att jag inte hade någon pappa och att min mamma var en missbrukare, vilket gjorde att jag flydde ut från mitt hem för att slippa se min mammas missbruk vilket gjorde så att jag började umgås med folk i kriminella kretsar och jag måste medge att det var ganska nice med ruset utav droger och inbrott. Men jag har flyttade till unive staden för att starta om på nytt utan det kriminella och när jag hade jobbat och vart hederlig ett tag så började mina krav att bli högre, mer pengar=fina bilar och hus och då insåg jag att det inte gick att få så mycket pengar som jag begärde genom att leverera post och göra levernanser. Jag hade alltid ett väldigt stort intresse för bilar, men jag hade aldrig råd med någon speciellt fin bil ifrån mina drömmar, så då vände jag tillbaka till kriminalitetens värld för att komma till toppen och skaffa så mycket pengar som möjligt, så att jag kan leva gott hädanefter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem så att jag kan ha en ännu rikare RP experience där jag får känna att jag är mer delaktig då jag kan skaffa mer betydelsefulla jobb, så jag kan hjälpa fler människor. Jag var dessutom Wl innan men den försvann igår, även fast jag var inne på servern igår.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den enda seriösa bra svenska RP-servern

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag browsade igenom server menyn inne på FiveM och jag hade hört talas om den när den hette Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rolspel är att utvecklas socialt och lite som person genom att gå runt och snacka med folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha en kul och en rik roleplay experience. Medans jag spelar för att uppnå mitt mål kommer jag att hjälpa andra individer med sina, så att communityt blir så bra som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar inte på någon annan server i nuläget bara Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka