Nekad nissen | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nissen

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198795493172/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? nissen#6051

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jim Jonsson och han är 22 år gammal. Jim är en äventyrlig kille som avskyr när det inte händer någonting i livet, Jim är också väldigt social så han gillar att träffa nya människor och att hänga med sina polare, han gillar även sportbilar och att löpa på fritiden. Under sin uppväxt har Jim levt ett ganska okej liv med okej betyg i skolan. Men så en dag när Jim var 16 så kommer Jims polare Lukas fram till honom och frågar om han vill hänga med på en fest och Jim säger ja eftersom han är uttråkad, väl på festen så har Jim och Lukas hur roligt som helst, dem dricker och dansar och raggar på tjejer. Men helt plötsligt så kommer det fram några stora killar med händerna i fickan till Lukas och börjar hota Lukas och skrika om droger och pengar, Jim fattar ingenting för han hade ingen aning om att Lukas var inblandad i några kriminella grejer. Lukas försöker förklara för dem stora killarna att han inte har lyckats fixa fram pengarna och behöver mer tid, men dem blir bara argare och skriker att han har fått sin chans, när helt plötsligt en utav killarna drar fram en fällkniv ur sin ficka och väcklar upp bladet och han knivhugger Lukas i magen och bröstet 3 gånger. Jim bara står där som förlamad och kollar på, medans Lukas ligger på golvet blödandes, det tar ett ögonblick för Jim att förstå vad som har hänt och han sätter sig ner på marken med Lukas i knät medans han kollar på hur Lukas ögon blir tomt stirrande. Efter den dagen så har Jim bestämt för sig själv att han ska göra vad som helst för att förhindra att något sånt händer någon i framtiden. Jim säger till sig själv att han ska bli polis!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive igen för att jag vill spela fiveM igen efter mitt break ifrån det. Jag kommer att bidra med roliga rp scenarion och jag kommer inte att spela efter makt eller pengar, utan bara för att skapa roliga scenarion åt mig själv och andra på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör så att Unive är intressant för mig är att det alltid händer så mycket inne på servern eftersom den alltid har ett högt spelarantal dynget runt, vilket gör så att man bara vill fortsätta spela.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive i maj när jag browsade igenom server menyn inne på FiveM och jag hade hört talas om den när den hette Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med denna karaktär är att bli polis och att ha riktigt roligt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att ha roligt genom roleplay på en helt annan person liksom, man kan testa olika personligheter med olika karaktärer och följa deras utveckling.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, men det händer att jag kör på icke rp servar som typ mad drift, rsm freeroam etc.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår, då får jag utveckla någonting helt enkelt

Nekad efter muntlig.
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka