Accepterad NisseGreasy | Ban Överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zK.

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199390864264/

Ditt Hex-ID: 110000155453388

Vad är din discord tagg? skjutglad

Vem var det som bannade dig? 9bit

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det såg väldigt dåligt ut från deras perspektiv och jag förstår hur det såg ut från lowqs håll och jag kan förklara vad som hände. Vi var i ett snutjag och vi valde att ta polis bilen under rent sunt förnuft för att vi behövde rymma och jag har till och med bild på att jag rpade på mina skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i gs och skulle sälja mina halsband och ringar efter ett husrån och jag stod där i typ 2 minuter sedan skulle jag köpa ett dyrksett och när jag skulle hämta upp mitt dyrksett så såg jag att det var folk som blev rånade där man hämtar ut sina grejer men jag förstod inte att dem rånade folk tills jag kom lite närmre och då såg jag att dem blev rånade och valde att vända om bilen o köra iväg och dem åkte nästan ikapp mig och sedan blev jag av med honom och jag la inte märke till att jag åkte förbi en polisstationen i 200km/h och då speccade 9bit mig och valde att banna mig och jag förstår att han valde att banna mig men jag ber om ursäkt för mitt misstag och jag kommer inte göra om det. Jag blev jagad och hade välidgt mycket stress just då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker både ja och nej för han såg inte att jag blev jagad men jag erkänner att det var väldigt dumt att köra förbi polisstationen sådär snabbt speciellt med vapen på mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad ett par gånger som jag har tagit lärdom av alla gånger och jag har aldrig blivit bannad för samma sak 2 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat sakta ner innan polisstationen kom men jag tänkte inte på det just då och ber om ursäkt för det hände jag var stressad för jag var som sagt jagad några sekunder efter det och jag vill bara ha en till chans och bevisa att jag har tagit lärdom av denna ban som 9bit gav mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att även fast du är i en stressig/orolig situation så ska man tänka på sunt förnuft och det var väldigt sunt förnuft att åka förbi en polisstation i 200km/h

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka