Antagen NisseGreasy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zK.

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Ditt discordnamn: 14ddb

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? för att jag är en erfaren staff som vill det bästa för servern jag är väldigt driven och jag har nyligen tröttnat lite på rp och då tänker jag att det är den perfekta stunden att bli staff för då kan jag specca runt lite och göra staff arbete istället för att rpa hela dagarna. Jag har varit staff på ortenwave innan för över ett år sedan och då var jag Mod.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att det är många som skjuter för mycket och skjuter utan en bra anledning. Jag tycker också att support delen ska förbättras då man ofta behöver vänta länge innan man får hjälp detta är jag personligen en lösning på jag kan personligen ta support väldigt ofta när jag är tillgänglig. det är också mycket folk på servern som bara är ute efter skottlossningar och provocerar mot gäng för att skapa skottlossningar dom personerna som gör det vill jag ta åtgärder på för det är verkligen inte okej.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska sammarbeta och hjälpa varandra med det som behövs hjälpa till med detkan vara allt från att hjälpa varandra ta beslut ända till att hjälpa till med saker som vissa kanske inte vet om allt med staff att göra

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ingame: man ska alltid tänka på att inte skriva i lokal ooc t.e.x "kom support #####" man ska skriva /m till personen i fråga och ifall det är flera stycken skriver man /m till allihopa detta ser väldigt mycket bättre ut från staffsens sida och ser mer proffsigt ut
Discord: man ska tänka på att man inte taggar folk för att pma dom enligt mig tycker jag det är bättre att söka upp uppe till höger då det blir mer proffsigt och dem ej får en tagg man ska också tänka på att man inte ska skriva ut onödiga saker i unive chatterna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska anpassa mig till unive när jag har tid ska jag göra staff arbete och när jag är i skolan är det inte lika många inne. brukar mest vara ute på helger blir inte så ofta på vardagar så jag kommer kunna vara väldigt aktiv på dem flesta helgerna för brukar inte vara ute varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? över 1 år men har tagit flertals pauser från fiveM pga sånna skäll som jag gör denna staff ansökan

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes. har varit staff på ortenwave för ett år sedan när den var lite mer seriös har också varit staff på flertals 100k or die servers, dem har inte lika advancerade staff kommandos/scripts men det funkar ju

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka