Nekad nisseföfan | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nisseföfan

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197996557734/

Vad är ditt namn i verkligheten? André Jansson

Vad är ditt discord namn? nisse#1541

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1994

Berätta om din karaktär. 23årig kille som är glad framåt och positiv. tycker om att träffa nya människor och har lätt att prata med alla typer av folk och gillar att umgås med folk! karaktär älskar även att träna på gymmet och "mma" min karaktär är alltid glad och positiv men tvekar inte att säga vad han tycker och tänker ibland kanske lite väl ärlig samt att han alltid vill ha ordning och reda, lite pedantisk. karaktären har en liten släng av adhd och kan lätt bli fysik och använda våld vid ilska men oftast så blir det bara ordväxlingar som kan bli lite vulgära. min karaktär älskar sport och speciellt motorsport och i och med så älskar min karaktär fordon av alla dess typer.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker om rollspel och vill alltid göra saker 100% och då vill jag ha det så realistiskt som möjligt så man kan köra fullt ut! jag är för gammal för att larva runt jag är en seriös kille 26år fyller snart 27 (irl) och vill gå all in på det här så är det bara! tror jag kan bidra med ordning och reda på servern och en jäkla massa skratt och glädje!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som jag skrev på föregående flik tycker jag skrev ihop dom frågorna till en!

Hur hittade du Multistaden? googlade runt och ni hade bra referenser och verkar vara seriösa!

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så kul som möjligt och få en rolig stund! se till att servern fungerar som den ska!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka