Accepterad nisseföfan | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nisseföfan

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197996557734/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: mucala

Vad är din discord tagg? nisse#1541

Vem var det som bannade dig? alex-goggle

Hur lång tid var din ban? 5dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? oklart, medtanke på förklaringen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. stod och pratade med 2 andra som förklarade hur eran servern fungerade, hur jag tjänar pengar osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. helt klart felaktig, jag är ny på servern och spelat i ca 1timme när bannen kom. skrev till moden alex goggle på discord och fick förklaringen att jag var vid en bank där de pågick ett bankrån och skottlossning, jag stod långt ifrån samt att jag tycker det är en polissak och inte en ban på 5dagar. det är väl roleplay så då borde polisen givet mig en bot eller fängelse. 5 dagar är ett jäkligt hårt straff. står tydligt på eran hemsida att ni vill att alla ska ha det kul och trivas. inte svin bra rykte om man får ban på 5dagar för man står en bit ifrån ett bankrån, för mig är det absurt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunde uppmärksammat att man va tvungen att stå på andra sidan kartan när det är bankrån och skottlossning

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut, dock kräver jag att bannan upphävs. då det är ett sjukt straff för en sån skit sak. har inte gjort något fel!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka