Accepterad nisseföfan | Ban överklagan [Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nisseföfan

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197996557734/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: mucala

Vad är din discord tagg? nisse#1541

Vem var det som bannade dig? oliwer

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? oerhört oklart, höll på att bygga upp en bra rpstory mot polisen men mitt i så blev jag kickad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. blev påkörd av en polis vid namn oliwer utan någon anledning, jag kliver ur bilen och skriker men får inga svar tillbaka, oliwer använder inte mic, jag blir skjuten av elpistol men det biter inte på mig pga påverkad av narkotika, jag har lyckats sno en elpistol av securitas så jag skjuter tillbaka och sedan blir jag bojad, sen blev jag kickad! förstår inte hur det kan vara failrp. börjar bli riktigt irriterad att man blir bannad direkt det inte passar en jävla admin. jag kollar mycket på twitch på folk som kör på fbrp och där är det motstånd mot poliser osv för att få en bra rp och de är fan inga ban direkt. admin här på servern måste verkligen skaffa sig spelsinne och inte abuse med ban!!!"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban, polisen hade ingen mic under hela händelseförloppet!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej det tror jag inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka