Vidare till intervju nisseemunk | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nisseemunk

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils Hammarlund

Vad är ditt discord namn? vaniljmunken12

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ulf Dingle 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nonchalant, Hybris och egoist

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp ovanför en pizzeria så han lärde sig mycket om pizzor och blev senare i livet en pizzabagare, efter ett slagsmål med sin chef bestämmde han sig för att lämna pizzalivet bakom sig och började istället sälja knark för ett gäng på landsbyggden. en dag sålde han knark till en polis och blev tvungen att flytta bort till en annan stad. Hans framtidsplaner är att vara gängkriminell och kanske baka lite pizza på sidan

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och rolig rp. jag kommer bry mig mer om att det blir bra rp för båda parterna än att jag själv vinner i ett scenario.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska tänka på sig själv i ett scenario utan att man ska försöka få det så roligt som möjligt för båda parterna och målet ska inte vara att vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Random deathmatch är inte tillåtet, VDM (att använda fordon som vapen) är inte tillåtet. metagaming är förbjudet, powergaming är förbjudet. Man ska bry sig om sin karaktärs liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka