Accepterad NISSEDISSE | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NISSEDISSE

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? nissedisse#0431

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex silva han är 23 år gammal, han har mörkare hår och lite skägg. Alex i tidig ålder gillade att spela hockey då hans pappa spelade i NHL när Alex var 15 så skulle han söka in på ett hockey gymnasium i göteborg. Tyvärr fick han inte den plats som målvakt där som han ville så då blev han sur och tänkte att han skulle sluta med hockeyn och satsa på något annat ett stort intresse var ambulanser och andra fordon med blåljus så han tänkte då att han skulle satsa och plugga till sjukvårdare. Han fick jobbet och jobbade där tills han var 23 så nu söker han något annat jobb som han kan jobba med. Just nu så tittar han på lägenheter i olika städer och gått på visning på en lägenhet i en stad som heter unive och han leder budgivningen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp och rolig rp, även social rp. Jag kommer göra utveklande scenarion och jag kommer även försöka mitt bästa så att inga regelbrott bryts under min rp och andras. Jag vill även lära nya spelare regler osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte alltid tänka på sitt rpande utan man ska tänka på hur andra tycker under ett scenario så det blir roligt i båda parter osv.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här innan i typ 5-6 månader.

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka