Nekad NISSEDISSE | Chef-jobb ansökan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NISSEDISSE

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Nils

Vad heter du på discord? ñ̸ͅì̶̝s̴̮̏s̴̯̿e̴͕͑#0431

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? 3-4 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer marknadsföra och anställa samt att jag kommer sänka priserna lite på lagning och sånt då det är lite dyrt. Samt att jag anställer trevliga sociala personer som gillar att prata och med kunder så vi på auto får mer kunder och bra betyg. Jag kommer också gå igenom lite kunskaper inom lagning och sånt och vad allt heter och siter på bilen/motorcykeln samt vad allt ska kosta och inga undantag för att man känner någon. Samt att jag kommer ha full koll på mina arbetare om dem då skulle laga sina egna bilar så ger jag dem sparken för jag vill att man ska kunna jobba utan att abusa lagningen. Kommer också hitta folk som är kunniga inom jobbet som har jobbat på andra mekanikerjobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som meko och kan laga och samt använda mig av /me när jag gör saker som exempel laga bilen. Jag har samt drivet till att jobba och göra svåra men kunniga intervjuer till dem som vill bli anställda. Men annars är jag väldigt ny till att va chef över något jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 5-6 timmar om inte mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? ja

Finns andra saker att Utveckla än Betyg & Marknadsföring.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka