Accepterad NISSEDISSE | Ban överklagan [jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NISSEDISSE

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073933578/

Ditt Hex-ID: 11000014261390a

Vad är din discord tagg? ñ̸ͅì̶̝s̴̮̏s̴̯̿e̴͕͑#0431

Vem var det som bannade dig? Jackz

Hur lång tid var din ban? Först var det en svban sen förlängning på 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ktihsm Anledning: vdm Går ut om: 0 dagar 23 timmar 44 minuter Placerad av: Jackz ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte faktiskt då jag blev bannad av vdm fast poliserna gick för nära bilen jag körde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis gick upp på fängelse taken och det var en lång jakt efter stund så ser vi en ambulans och vi springer fram till den och försöker hoppa in i bagageluckan men det gick inte så vi springer och då ser min kompis poliser så vi springer åt olika håll men min kompis slår ner en polis och blir tagen och införd till cellerna och jag springer iväg. efter en stund hör jag postnords bilar inne på gården och då väljer jag att springa in och hoppa in i den för att rymma då jag trodde att grindarna var öppna så jag kör sen kommer poliserna och står bredvid bilen och jag kör och dem ramlar då dem står för när däcken och då åker jag dit för vdm, jag kör och fler poliser gör samma sak så jag väljer att skrika kan ni öppna någon gör de också men sen märker den att det är en fånge så dem öppnar inte sista grinder jag väljer då att backa då ingen är bakom utan på sidorna men dem ramlar FÖR DEM ÄR FÖR NÄRA DÄCKEN, och det är inte vdm vad jag förstått, efter det så blir jag bannad i 1 timme av r1ilic sen förlänging av Jackz då jag tycker det är en felaktig ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då, poliserna går för när bilen och jag tycker jag har fri väg jag rammar inte in i någon utan dem går för nära! Samt att jag tänkte suntfönuft för vilken fånge att stannat bilen och hoppat ut för någon person går för nära däcket klart jag inte gör de för då skulle jag åkt in längre. Nu tycker jag det blev lite rörigt med just den här punkten men hoppas ni fattar ändå.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina andra bans var när jag var icke medlem och lallade sen var det 1 gäng jag körde för fort i centrum. Sen var det att jag hade sagt polis polis potatis gris till en person.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget vad jag skulle påstå

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja fast nej för jag körde inte över någon och det är inte vdm.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka