Accepterad NISSEDISSE | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NISSEDISSE

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073933578/

Ditt Hex-ID: 11000014261390a

Vad är din discord tagg? nissedisse#0431

Vem var det som bannade dig? bailybog

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-13 215442.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot en regel som inte var så bra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dupade pengar med några andra för jag tänkte inte att det skulle bli några konsekvenser eftersom jag tänkte inte långt och jag ville kolla om det funka så jag och mina kompisar köpte mycket saker och sen ville jag inte spela mer på servern så jag lämnade och sen skulle jag kolla om jag var bannad så var jag det för jag ville börja spela igen på servern eftersom jag tyckte att det var bra rp och hög spelar bas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel eftersom det står i reglerna att man absolut inte får dupa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men det var när jag lalla och var ickemedlem 2021

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja lyssna på reglerna, och lyssnat på en vän som inte dupade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att lyssna mer på reglerna eftersom ibland skiter jag i och bryter men nu vet jag vad jag gjort för feel och ska läsa reglerna igen och lyssna på de ni satt upp tillsammans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka