Nekad nisse33333333333 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? tome_nisse

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Han heter lenny friman och är 27 år gammal. Lenny är mycket social av sig och gillar att prata med nya människor. Lenny gillar ej dagens samhälle så han har mycket olika politiska åsikter om saker. Lenny är 170 cm lång och har blivit kallad kort hela sitt tråkigt nog. Lenny bidrar med glädje, bra energi. Lenny är lite små knubbig och äter bara marabou mestadels.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är väldigt aktiv och kommer bidra med bra rp och kommer göra roliga scenarion och jag har mycket kunskaper inom whitelist rollen och kommer vara inne på servern flera timmar om dagen och sköta mig. Jag kommer skaffa mig ett jobb och kommer ha roligt. För att bidra med bra rp scenarion och bidra med allmänt bra rp.
och för detta verkar vara en bra rp servern som jag kommer bidra med bra rp från min sida har jag väldigt mycket erfarenheter inom roleplay och jag kan alla regler och vet hur man ska bete sig och inte bete sig jag kommer sköta mig och göra mitt bästa för att rpn ska va som bäst. Jag är inne väldigt mycket som sagt flera timmar om dagen och brinner för rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar får bådas vinst och förlust man ska ha roligt båda parterna ska ha roliga scenarion och man ska tänka på powergaming2. Man behöver inte alltid vinna ett scenario båda ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst alla regler inklusive de regler och kan alla som tillexempel attspela efter suntförnuft tillexempel alltså att man tillexempel gör saker man skulle gjort irl och man bör inte göra olika saker som att hoppa med bilen som skapar fara tillexempel för det kan leda till powergaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? som sagt har jag mycket erfarenhet angående rollspel då jag spelat på flera andra servrar innan där rpn är mycket hög.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag rpar mycket seriöst och föredrar att spela som whitelist

Nekad.
Anledning:
utveckla din karaktärs beskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka