Accepterad nisse12334 | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nisse12334

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? nils_32123 och swe

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter omar adamsson och är född i iran. han har haft en mörk bakrund med dumma saker. han börja skolan när han va 6 för hans föräldrar hade inte mycket pengar så dom hade inte råd med hus. det sluta med att dom inte hade råd med mat längre så dom kunde inte ha ett barn längre. Han börja på bättre skola och fick bra föräldrar och bra med vänner men det ändra sig med vänner efter ett tag för han börja va med dåliga personer som fick han att göra dåliga saker som att råna och börja sälja men det va inte bra för ett år senare var han 15 år och då börja saker handla om allvar. Det sluta med att sos tog han och satt han på hem och där blev det bättre för han börja ångra sig och han fick vänner och börja köra fotboll med dom på dagarna. Men han blev släppt igen då blev han bra vänner med dom andra och det sluta dåligt dom börja sälja vapen nu. Blir det allvar polis hade tagit fast två av hans vänner för grov misshandel och dom sitter inne för det va 12 år grabbar dom facka upp. Dom hade ett beef med ett gäng och dom skulle träffas men det sluta med skott losning på södermalm. Sluta med två döda och där bestämmde han sig för aldrig göra det igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra en hög rp nivå och positiv rp med bra rpande för kört rp länge. och kan bidra en bra nivå av rp av servern och bland folk i servern har bra roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bli sur bara för man inte vinner att man ska va glad även och inte sabba alla andras rp. Och att om du vinner ska du inte säga att alla är dåliga.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm är att du dödar nån utan att ha en anlednig till det asså du får inte gå fram o skjuta nån ba. Vdm som står för vehicel deathmatch det är att du kör på nån som att använda ett vapen för att skada nån med fordonet det är vdm. fearrp är när man ska värna om sitt liv som man skulle göra irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört på en annan server i 2 år. så har bra rp nivå

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag har bra rpande och som sagt kört rp i 2 år så har bra efarandhet till servern. jag tycker att mitt rolepay är bra.

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Tillbaka