Accepterad Nisse123 | Medlem ansökning [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nisse123

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? jezper650 eller digerdöden69

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. (en av mina gamla) Min karaktär heter jonny eriksson. Han är 32 år gammal, född 1991. Han hade en jobbig uppväxt för hans föräldrar tog inte hand om honom så bra. Hans pappa var missbrukare och dog redan när jonny var 6 år. Hans mamma är alkoholist och kunde inte ta hand om jonny så han hamnade på barnhem och där har han bott tills han fyllde 18 år och då köpte han en egen lägenhet. Nu är jonny 32 år gammal och han är intresserad av bilar men också sport. Han är en glad person och han ser positivt på det mesta. Ibland har han väldigt kort stubin och blir lätt arg fort. Men inom ett yrke är han bra på det jobbet han har och där har han också bra humör och ser positivt på i princip allt. På fritiden hänger jonny mest runt och har inte så mycket att göra men när han blir medborgare vill han bli polis och det är hans största dröm. Han har även varit polis flera gånger innan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga och soicala scenarion. Och bara bra memories och inge lall.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Tex ifall man dör får man inte spela på den karaktären på 12 timmar, vdm att använda sitt fordon som ett vapen, RDM att döda någon utan anledning, OOC att prata om något utanför spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelar på unive och ortenwave innan och har mycket erfarenheter

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spelar för att alla ska ha ett roligt och bra scenarion

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka