Accepterad nisse11 | Whitelist ansökning[Ocsar] [TIlda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nisse11

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199024587738/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Falkman#1098

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Osama Bin och är uppväxt i Stockholm men föddes i afrika, han växte upp med sin ensammstående mamma Annika Bin och syster Malin Bin. Hans pappa dog i samband med en skottlossning mellan när Osama var 3 år. Därför har uppväxten varit tuff och Osama och hans syster har fått jobbat hårt hemma för att kunna servera mat på bordet. När Osama var ungefär 20 år så flyttade han hemifrån. Han har ett stort intresse för bilar och drömmer att kunna glida runt i en dyr sport bil. Till största del så är han väldigt snäll och hjälpsam.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli whitelistad för att hjälpa till och bygga ut Multistadens community och göra rp:n bara ännu bättre så att det bara blir roligare att spela. Jag vill att Osama ska få en chans att jobba och tjäna pengar eftersom att han har en svår bakgrund vill han hjälpa andra så att dem inte ska behöva gå igenom det han har gått igenom som barn.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad här för att dethär är den bästa Rp jag har spelat på över alla. Mina kompisart spelar här också oh dem gillar den välidgt mycket dem med. Jag ser många bra saker med denhär server och alla är trevliga och snälla. Det är här jag vill utvecklas.

Hur hittade du Multistaden? En vän tipsade om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill fortsätta utvecklas och bli mer och mer insatt i spelet och min karaktär. Jag kommer att spela tills jag når dem målen som jag vill nå med min karaktär. Sedan hoppas jag på att jag kan träffa nya personer skapa vänner och utveckla communitet mera!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar endast på multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka