Nekad nisse11 | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nisse11

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199024587738/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Lemonz#1098

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Osama Bin han växte upp med sin mamma och sin syster, hans pappa dog i cancer när Osama var 3 år, han hade kämpat länge men det fanns inget dem kunde göra. Osama flyttade hemifrån när han var 19 och började plugga till Sjukvårdare som är hans drömjobb,Idag är han 37 år och bor i multistaden, nyinflyttad han han har ett flertal intressen bland annat bilar, han gillar att hålla på med bilar och köra bilar ända sen han var liten, han gillar även att umgås med vänner och familj. Han är en glad person för det mesta men kan bli arg om man irriterar honom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag kommer bidra med bra, roliga, spännande och intressanta scenarion, det är inte så lätt att bilda scenarion när man bara åker runt i en bil hela tiden, jag vill ha ett bra och roligt jobb som kan bilda många scenarion för att göra RPn bättre, jag försöker alltid at höja min nivå på RP och göra allt roligare, Jag är inne på servern ofta och vill gärna bidra mera till servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad här för att dethär är den bästa Rp jag har spelat på över alla. Mina kompisart spelar här också oh dem gillar den välidgt mycket dem med. Jag ser många bra saker med denhär server och alla är trevliga och snälla. Det är här jag vill utvecklas.

Hur hittade du Multistaden? En vän tipsade om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra det kul för alla och skapa roliga och bra scenarion som gör att man bara vill stanna kvar och spela hur mycket som helst.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar endast på multistaden.

Tillbaka