Nekad nisse11 | Ban överklagan (Rahimii)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nisse11

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199150520850/

Ditt Hex-ID: 110000146f1da12

Vad är din discord tagg? niills#7966

Vem var det som bannade dig? Pubbis

Hur lång tid var din ban? 4 månader

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag copbaitade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag och min kompis åkte runt i hans bil,eftersom att jag var ny till spelet så lärde han mig en massa saker. Vi stannade utanför en affär där jag gick in och byte kläder och han in och köpte jaktlicens så kör en gul mekonomen bil upp utanför, min kompis gick ut till och såg att mekonomen bilens förare gick in i min kompis bil och körde iväg med den. Han körde iväg med min kompis bil och lämnade kvar den rykande stulna mekonomen bilen. sedan gick vi till stan och vandrade runt för att vi inte hade någon bil, det stod en övergiven polisbil på gatan och jag satt mig i den för skojs skull men gick ur den omedelbart när min kompis påminde mig om sunf förnuft regeln jag gick direkt ut ur bilen och såg att en anna spelare tog upp mobilen därefter blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig bann för att jag gick in i bilen jag rörde den inte,använde den inte körde den inte utan klev ut direkt när min polare påminde mig om sunt förnuft regeln. Jag tycker att jag iaf kunde fått en varning av han som bannade istället för en 10 dagars ban. Det känns lite överdirvet för ett misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sunt förnuft hoppade in i en polisbil jag var ny här och det kommer inte hända igen.
Sunt förnuft/jaktvapen mot polis jag var med i ett rån som jag egenligen inte fick vara med i men jag visste inte om det, jag sköt 2 poliser och det kommer inte hända igen.
VDM det var en felbann jag blev unabannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda med att inte sätta mig i bilen men det var ett misstag som jag kan garantera inte komme ske igen. Om vi backar tillbaka tiden så skulle jag ha undvikt den bilen som stod där så att jag inte skulle av misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en läxa att inte sätta sig i en polisbil med mening eller misstag. Om ni unbannar mig kommer jag att vara med försiktig med vad jag gör och kanske undvika den polisbilen som står där man går förbi för säkerhets skull.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka