Dubbelpost nisse11 | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nisse11

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024587738/

Ditt Hex-ID: 11000013f7043da

Vad är din discord tagg? nilz#1098

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang runt på en parkering vid torget och var uttråkad jag såg en kille gå och putta på hans bil så jag bestämde mig för at hjälpa till så jag gjorde det, då flög killen på mig och slog ner mig jag gick efter han och frågade varför han slog ner mig då kom hans kompis vad jag förstod och körde över mig så at jag dog sedan låg jag död i några minuter innan jag fick bann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att jag blev bannad för VDM fast det var jag som blev VDM:ad alltså en annan person körde över mig. Jag tror att det blev en fel ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft en ban här tidigare jag gjorde en som inte var realistisk så jag blev bannad i 10 dagar, den har jag tagit lärdom av och det kommer inte ett upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget särskilt eftersom att jag inte har gjort nått fel jag blev över körd av en bil jag blev VDM:ad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag vet inte vad jag skulle ha lärt mig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka