Accepterad Nisse | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nisse.

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122327878/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nisse

Vad är ditt discord namn? REEflex#8963

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Matts, jag är i min bästa år som 57 år. Jag har levt i sverige i hela mitt liv. men frugan har flytat så jag tänkte flyta in i staden. Jag gillar att köra hoj med gubbarna, Jag brukar bjuda gubbarna på böner hemma hos frugan Britta. Som sagt så älskar jag att laga mat. så jag flytar för hitta ny fruga o gubbar.
jag gillar o resa mycket. jag kör mycket hoj. Ibland brukar jag och gubbarna ta oss en runda runt kvatern och njuta av luften som flyger mot ut av vinden ansiktet. jag är en härlig gubbe i mina snart 60 år.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer med go o realistiskt RP och tar det seriöst och kan grundregerna. jag vill bli polis för att få bättre o säkrare samhälle. jag kommer bidra med flera bra scenarion och kommer vara super aktiv varje dag specielt på helger (så mycket jag kan på vardagar). jag kommer läsa alla regler o lära mig dom så jag förebygger att bli bannad. jag kommer bidra med posivitet i alla discord kanaler. det är den första servern jag spelar på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna servern för att kunna få ett roligare jobb än dom ej whitelistade jobben. Det vore då roligare och då skulle jag gärna ansöka till polis för att några vänner är det och det verkar riktigt kul. Jag vill också kunna ta del av alla kanaler och chatter i discorden så att jag liksom kan snacka/chatta med alla och komma med idéer och eventuellt ge respons eller ''+repa'' som det heter, till andra

Hur många timmar har du på FiveM? 0, det är första servern jag varit med o spelat på.

Hur hittade du Multistaden? jag fick hjälp av goa vänner från Multisrtaden.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte, första gången jag spelar på multisaden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka