Accepterad Nisse | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jswars

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Nisse2008

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter nisse johansson han är 38 år gammal och bor i umeå. Men när han var liten så blev han mycket misshandlad av sina föräldrar. Så han mamma har dog när han var 16 år gammal då nisses pappa blev ganska ledsen då han började dricka väldigt mycket. Då han till slut började så nisse men en dag så fick nisse nog jag fly de hem ifrån då han fick nog han bara sprang och sprang. Men efter ett taggs springande så blev har hungrigare och hungrigare han gick in på en bensin mack då han kunde köpa mat då han inte tagit med sig pengar. Han tog så mycket saker han bara kunde och så snabbt som möjligt så spranga han,han sprang och springa till slut orkade han inte springa något mera. Så att han valde att sno en bil då han blev jagad av polisen flera gången men dom visste inte att det var han som var backom ratten. Till slut komma han ner till Unive och söker ett medlemsskap då han vill kunna jobba som något roligt jobb men nisses pappa kunde spåra nisse så nu är nisses pappa också nere till unive och letar efter nisse då han vill kunna ta med nisse tillbaka till umeå men nisse kommer att göra allt han kan så att han inte behöver att åka tillbaka med sin pappa till umeå

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med det är en seriös rp nivå och roliga scenarions som t.e.x rån,trafik olyckor, Biljakter m.m. Och att jag är mogen och vet hur man spelar gta rp. Och så kan jag bidra med att hjälpa folk om dom behöver hjälp. Och så kommer jag inte ha sån dålig rp att jag kommer att köra i från polisen så fort dom stanar mig m.m

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska satsa på att vinna varje scenarion då det ska kunna bli roligt för båda parterna. I T.e.x ett bankrån så ska man göra så att det ska bli roligt för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Jag har sett Unive mycket på youtube,twitch och att flera av mina kompisar har spelat här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka