Accepterad Nisse | Medlem ansökning (Wilhelm_dif)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spicy07

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i värklig heten är linus.

Vad är ditt discord namn? min discord är twix är gott#1122

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Nisse Berg och jag är 22 år gammal och bor i Unive Nisse Berg har ett stort intresse till bilar. Nisse har haft en tuff barndom på grund av att Nisse's pappa dog när Nisse Berg var var 4 år gammal. Nisse har sammlat sig från förlusten och nu så har han till och med skaffat sin drömbil som hetter audi Q8 (Nisse älskar bilar). Nisse Berg dröm jobb är att jobba på mekonomen så att han kan fortsätta med sitt intresse. Nisse bemötter folk på ett trevligt och artigt sätt och han hoppas att han till slut finner kärleken. Nisse favorit mat är hamburgare och mjukglass för han älskar vanilj. Nisse har ADHD och vill inte ha så mycket prat runt sig. Och sen fick han reda på att hans mormor dog då blev Nisse Berg riktigt arg och ville ta livet av sig. Men han vågarde inte hoppa av ett 200 meters högt torn. Sen så fick han en skänsla att han kunde behöva gyma lite för att må bättre än då. Nisse och hans syster var Stora efter hans och hons mormor och pappa dog så dom är stora och starka nu och lever ett riktigt bra liv i staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en trevlig, erfaren och förnuftig rpare. Jag vet mycket väl vad sunt förnuft är och tänker alltid på det i mitt rpande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska spela som det vore på riktigt!

Hur hittade du Unive? kolla i server logs oxå hitta jag unive!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka