nisse
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? nils
Vad är ditt discord namn? nilz_100
Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2008
Berätta om din karaktär. nisse karlson uppväxt i sundsvall har 1 brorsa jag gillar fotboll jag är snäll rolig och ibland kan man bli lite sur i min framtid vill jag bli polis
Vad kan du bidra med till serverns RP? vara polis eller något andra jobb
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ha kull och inte vara dum
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man ska undvika aggresivitet och man ska ha respekt för andra
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja men det var ett tag sen
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt lyddig om någon säger att jag ska göra något så gör jag det
Vad är ditt discord namn? nilz_100
Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2008
Berätta om din karaktär. nisse karlson uppväxt i sundsvall har 1 brorsa jag gillar fotboll jag är snäll rolig och ibland kan man bli lite sur i min framtid vill jag bli polis
Vad kan du bidra med till serverns RP? vara polis eller något andra jobb
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ha kull och inte vara dum
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man ska undvika aggresivitet och man ska ha respekt för andra
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja men det var ett tag sen
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt lyddig om någon säger att jag ska göra något så gör jag det