Nekad Nisse Fredriksson | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nisse Fredriksson

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/NIssefredrik/

Ditt Hex-ID: 11000013e1c7f3d

Vad är din discord tagg? Eddies Favorit#5307

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt för nuft mot andra

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde mig pga att dom bara såg när jag slog den killen så stafsen trodde nog att bara jag gjorde fel. Kan också vara att dom inte såg hur det hela började.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så det började med att det var två killar som sprang efter varandra, den ena killen slår den andra på ansiktet så att han ramlar ner på marken och blir medvetslös. Killen som blir slagen är då min vän så jag springer efter han som har slagit till min vän och frågar vad han håller på med medan det händer springer även en ordningsvakt och en polis efter men mannen vägrar att stanna. Till slut står han och gömmer sig bakom en vägg, jag kommer fram till honom och frågar ännu en gång varför han gjorde så, svaret jag får är: han började han förtjänar det. Så jag säger då till honom att killen som blev slagen förtjänar inte att bli slagen för vad som än hände. Jag frågade vad som hände och varför han förtjänade slaget men an svarar att det har jag inget med det och göra. Så han blir trött på mig till slut och kommer närmre mig och säger vad ska du göra åt saken. Jag säger att det är min vän som du har slagit och ge mig en anledning till varför du slog honom, men han kommer nära mig och säger igen att jag har inget med det och göra så jag bara knuffar ifrån honom för han fortsätter och komma närmre så som sagt jag knuffar ifrån honom och så säger han vad fan håller du på med så säger jag ja du kan hålla lite avstånd varför går du så jävla nära mig. Efter det vänder han och låtsas gå iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tyckte att det var en felaktig ban för att han började höja sina armar mot mig och jag ville bara skydda mig själv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kört voi på gatan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det hade jag. Jag hade kunnat säga till ordningsvakten eller polisen att han försökte slå mig och de hade säkert stoppat honom, men det var mina reflexer som styrde mig där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte lägga mig i bråk och istället säga till nån tjänsteman att det är bråk.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka